آخه خر احمق حقوق ۵۰تومن کجاش نجومیه؟...زمان روحانی با دلار ۳هزار تومانی حقوق های ۲۰۰میلیونی بود .
@user1723062304518 July 2025آخه خر احمق حقوق ۵۰تومن کجاش نجومیه؟...زمان روحانی با دلار ۳هزار تومانی حقوق های ۲۰۰میلیونی بود .
@ANB6622 August 2025Replying toگوخوری اصلاحات چیا که زن صیغهای برای صهیونیست ها هستند تمام شدنی نیست.
Replying toباسلام واحترام ادامه فیلم روهم میگذاشتند اقلا بفهمیم چخبره؟وازکجامعلوم این عزیزان حقوق نجومی بگیر پس مانده های دولت های گفت وگو نبوده باشن عزیزدلم؟بالاخره نفوذ برخی عزیزان رو نمیشه نادیده گرفت باید فیلم رو کامل میگذاشتید😁