آه آه از جگر سوخته ام در غم یاران وفادار که رفتند و شکستند دژ اهرمن پستبه پای کمک و همدلی ماولی آنچه بلا شد به سر نوگلکان چمن خانه ایشانزآتش بس ما بود و خطی که نگاهش زولی دور شده نه خط ما که خط ما همین سرخی خون است به والله قسم #هیهات_منا_الذلة
13:36 - 9 April 2026

1 Reactions
380 Views