یکی از مادر تروریست های رضا پهلوی که سر قبر بچس میرقصید داد میزد بچم قهرمانه :)اون مادر کجاست دستش و بگیرم ببرم تو فروشگاه بگم با این قیمت ها نتیجه قهرمانیه ؟!میناب نتیجه قهرمانیه ؟!سوختن دیالیز و زدن بیمارستان ثمره قهرمانیه ؟!روح پسر قهرمانت خوشحاله که گند زد به مملکت !لعنت بر وطن فروش !
2 MB