شهید رئیسی: اگر مشکلات مردم با اهانت به من حل میشه اشکال نداره😔چقدر این روزها جایت بیشتر خالی است،میدانی چرا؟اردیبهشت پارسال تو که رفتی دلمان به آقایمان خوش بود تحمل داغ نبودنت راحت تر بوداما حالا😔سوگند به کوه داغدار ابراهیمایران شده آهِ بی قرار ابراهیمبرگرد شهید عشق و خدمت برگردآن روز که …Show more
9 MB
