عزیزان آقای #پزشکیان در حال حاضر رئیس جمهور ما هستند و احترامشون هم واجبه هنوز هم به طور رسمی کارشون رو شروع نکردندپس لطفا به اندازه ی همون کاشت بادمجونی که از همه وقت خواستین برای دولت آقای رئیسی بهتره به آقای پزشکیان هم وقت بدینو بعد انتقادات و اعتراضاتتون رو آغاز کنید🙏