اميرالمؤمنين (علیهالسلام) فرمودند:به احترام معلم از جا بلند شوید؛ حتی اگر در مقام فرمانروا بودید.روزتان مبارک
@Ameerekalam2 May 2026Replying toاميرالمؤمنين (علیهالسلام) فرمودند:به احترام معلم از جا بلند شوید؛ حتی اگر در مقام فرمانروا بودید.روزتان مبارک
@ATOOSAA_AR_13572 May 2026Replying toوالا معلم ها از ۱۲ ماه سال ۱۱ ماه تعطیلی دارن اون یه ماهه هم نیان عب نداره
@a_m_esmaeili2 May 2026Replying to
@resane_qom3 May 2026Replying toسه ماه تابستونعیدبرودت هواکمبود گازتعطیلات رسمیکلا شاید از 12 ماه سرجمع 3 ماه مفید سر کلاس باشه معلم😹