سعدیا گفتی که مهرش میرود از دل ولی،مهر، آبان وآذر هیچ،دی به انتظار بهمنم!
سعدیا گفتی که مهرش میرود از دل ولی ، مهر رفت و ماه آبان نیز آرامم نکرد :)!
29 January 2026سعدیا گفتی که مهرش میرود از دل ولی،مهر، آبان وآذر هیچ،دی به انتظار بهمنم!سعدیا گفتی که مهرش میرود از دل ولی ، مهر رفت و ماه آبان نیز آرامم نکرد :)!
This post was deleted by the post author.