من خودم فدایی روز #ولنتاین نیستم همشو گرفتم خوابیدم ولی نمیدونم کی مردم میخوان به سليقه هم احترام بگذارن 💔ما روز جهانی زن و مبارزه علیه خشونت علیه زنان هم داریم مشکلی نداره که ، حالا چون غربیه اَخه عاشقا بهم یادآوری میکنن همو دوست دارن ❤
16 February 2023من خودم فدایی روز #ولنتاین نیستم همشو گرفتم خوابیدم ولی نمیدونم کی مردم میخوان به سليقه هم احترام بگذارن 💔ما روز جهانی زن و مبارزه علیه خشونت علیه زنان هم داریم مشکلی نداره که ، حالا چون غربیه اَخه عاشقا بهم یادآوری میکنن همو دوست دارن ❤
@Montazer_31316 February 2023Replying toبدون مبنای دقیق و متناسب چیزی رو پذیرفتن ضعف هویتی ست و ارزشمند نیست.
This post was deleted by the post author.
@FATIMAPAHLEVANI16 February 2023Replying toیکی از امام جمعه های معروف که نمیخوام اسمشو بگم میگفت نوروز روز نحس و کثیف و نجس و اینا ولی خب نوروز رو رهبر تبریک میگه هر سال اینی که میگید تضعیف درسته چون واقعا گاهی تخریب میکنن
@sorayagh16 February 2023Replying to andبرا من به شخصه لحظه تحویل سال لحظه مقدسیه و انسان رو به یاد خدا میندازه...اما اون نوروزی که عده ای بزرگ میکنن در برابر اسلام قرار بگیره برام ارزشی نداره یه جور خودشونو میکشن همه چی اوکی باشه فلان خوراکی نباشه نمیشه فلان لباس و ..نباشه نمیشه از باستان گرایی و...حرف میزنن بدم میاد
@mosut16 February 2023Replying to andandبله نوروز صدها ساله در ذیل اسلام قرار گرفته اونها میخوان تقابل درست کنند