عکس با عینک دودی شهید حاجی زاده رو میشه کامنت کنین؟
iriیکعددساندیسخور🇮🇷 Replied
یکعددساندیسخور🇮🇷 Replied
@Reihane_126 May 2025۱۹ خرداد امتحانام تموم میشه:)۲۰ خرداد میرم کربلا:)چون درسمون از بقیه رشته ها بیشتره باید امتحاناتمون بیشتر طول میکشید اما انگار ارباب طلبیده...
یکعددساندیسخور🇮🇷 Replied
This post was deleted by the post author.
@FTH11021 September 2024همنشین شایسته همانند عطر فروش است ،اگر چیزی به تو ندهد بوی عطرش به تو خواهد رسید : ){کنزالعمال،جلد۹،حدیث٢٤٦٧٦}
This post was deleted by the post author.
یکعددساندیسخور🇮🇷 Replied
یکعددساندیسخور🇮🇷 Replied
@Reihane_17 August 2024فردا باید برم آزمایش خون بدممممممممممم😐😐منی که توذهنم همیشه این بود که اولین آزمایش خونی که قراره بدم برای ازدواجمهو الان دومین آزمایش خونی که میدم و مجردم🚶اه
یکعددساندیسخور🇮🇷 Replied
@FTH1102 August 2024الان اگه مشکل امنیت داشتیم تو همون دهه اول محرم که یه سری عملیاتای تروریستی خنثی شدن ایران رو هوا بود !حتی قبل تر از محرم که ما خبر نداریم ..
This post was deleted by the post author.
@FTH11031 July 2024Replying toتو محرم خیلی از عملیاتای تروریستی خنثی شد !اگه امنیت نداشتیم الاناینجا نبودیم .
This post was deleted by the post author.
@FTH1104 July 2024Replying toشاید این در تغییر نظرتون نقش داشته باشه ..یجوری انتخاب کنید که تحقیر نشیم بزرگوار .. دوران آقای روحانی کم تحقیر شدیم ؟ ..
یکعددساندیسخور🇮🇷 Replied
@vahidazizi22 August 2023Replying to andما مخالف فیلترینگ هستیم!ما مخالف انزوای کشور هستیم!ما مخالف محدودیت مردم هستیم!ما مخالف ضایع کردن حقوق مردم هستیم!ما مخالف تندروی و افراط هستیم!ما مخالف گشت ارشاد هستیم!ما مخالف گرانی و بی عدالتی هستیم!ما مخالف تحریم هستیم!و ...!
یکعددساندیسخور🇮🇷 Replied
@vahidazizi28 June 2024
@FTH1102 July 2024Replying to
یکعددساندیسخور🇮🇷 Replied
یکعددساندیسخور🇮🇷 Replied
@vahidazizi29 June 2024دور اول رأی ندادی وپیامت رارساندی قبول؛دور دوم امایک قیام بزرگ علیه اقلیت پرو وپر سر صدا است.دوردوم یک رفراندوم برای بودن یانبودن گشت ارشاد است!بودن یا نبودن فیلترینگ!بودن یا نبودن تحریم!بودن یا نبودن جنگ!دیگر وقت سکوت نیست اکنون بایددر این رفراندوم شرکت کرد و یک قیام بزرگ علیه اقلیت انجام داد.
@FTH1102 July 2024Replying to۸ سال روحانی این همه حقیر شدیم کافی نبود ؟!نمیخواهید کمی به خودتان بیایید ..https://ifilo.net/v/VZyh6QS میخواهید اینگونه سرتان فریاد بکشن؟
یکعددساندیسخور🇮🇷 Replied
@vahidazizi30 June 2024
@FTH1102 July 2024Replying toشما خودتون دارین به ۹ میلیون نفر طرفدار جلیلی میگویید طالبانی!!!!چه رفتار خشنی شد؟آیا شما عاشق دولت سوم روحانی هستید؟
یکعددساندیسخور🇮🇷 Replied
یکعددساندیسخور🇮🇷 Replied
@FTH1102 July 2024Replying to andandرأی به پزشکیان چطور جناب؟آیا رأی به پزشکیان = آباد شدن اقتصاد ، آباد شدن کل ایران ؟
یکعددساندیسخور🇮🇷 Replied
@vahidazizi1 July 2024روایتی از خسارت های یک کاندید خاص به این ملت و کشور از زبان آقای رنجبران از طیف اصول گرا❗3 MB
@FTH1102 July 2024Replying toهموطن ..۳۲ سال مملکت ما دست اصلاح طلبان بوده !۸ سال سیاه روحانی رو به این زودی فراموش کردید؟!نکنه دلتون برای گرانی بنزین و باخبر شدن در صبح جمعه تنگ شده .
یکعددساندیسخور🇮🇷 Replied
@vahidazizi2 July 2024یک جهان فرصت سوزی یک جهان اسکرین شات و پرونده سازییک جهان فیلترینگ و گشت ارشاد یک جهان تحریم.#جلیلی
@FTH1102 July 2024Replying toمثلا با برجام تحریما لغو شدن ..کی حجاب رو قانون کرد ؟ روحانی . کی گشت ارشاد رو آورد ؟ خاتمی . کی قانون امر به معروف رو امضا کرد ؟پزشکیان . مقصر کیه ؟ جلیلی !
یکعددساندیسخور🇮🇷 Replied
@vahidazizi2 July 2024تفکر یک اقل تندرو رو مشاهده میکنید:قرار نیست دختران بی حجاب را شلاق بزنیم فقط تنبیه ملایم میکنیم مثل زندان!!!شماها عقل ندارید که اگر داشتید سکوت میکردید!همین کارها و حرفها رو زدید که مردم رو از همه چیز دل زده و ناامید کردید که مشارکت شده ۳۹ درصد!#حجاب2 MB