❗️ پزشکیان: بحث موشکی در تفاهمنامه نیست و هیچوقت وجود نخواهد داشتاگر موشکهای ما نبود اسرائیل و آمریکا ایران را مثل غزه شخم میزدندانشالله دروغ نباشه ولی#شهباز_شریف بخوانید شامپانزه ناشریفغلط کرد✍ شهباز شریف بخاطر مطرح کردن این موضوع باید اولا تکذیبیه بده ثانیا معذرتخواهی کنه، چون درادامه موشکهای بالستیک میگه سلاحهای شیمیایی و سمی و... این خیلی خطرناکه. ما اصلا سلاح شیمیایی و میکروبی نداریم، اگه بخواد این موضوع حتی مطرح بشه دوباره باید سالهای سال درگیر باشیم ثابت کنیم که ما اصلا چنین سلاحهایی نداریم..
قبل از شهباز شریف، نتانیاهو اینو گفته بود. نمیدونم قصدشون از مطرح کردن چی باشه ولی نباید به همین راحتی ازش گذشت. متأسفانه این چندمین بار هست که میانجیگر پاکستانی حرفی میزنه که اشتباهه و به نفع طرف آمریکایی تموم میشه
00:20 - 24 June 2026