دلم می خواست از آقای #پزشکیان بپرسم : شما که حاضر شدی برای نشون دادن حس همدردی با کارگران زحمتکش ، چند لحظه شبیه قشر #کارگر بیل بزنی ، حاضری (میتونی) فقط یک ماه با #حقوق_یک_کارگر زندگی کنی یا فقط توانت در همین حده؟ حاضری جلوی #تورم رو بگیری تا قشر کارگر تحت فشار نباشه یا #دلار باید هرروز بره بالا؟
03:18 - 24 January 2025

705 Views