We have the right to defend ourselves”نصر من الله و فتح قریب “
فائزه Replied
@drpezeshkian2 October 2024
@F_hediehloo1 February 2026Replying toخدا لعنتت کنه هیچ راه ارتباطی برای ملت با خودت نزاشتی.از ترست نزاشتی .گند زدی به کشور موتور سواری واجب بود یا درست کردن معیشت مردم.گند زدی به زندگی مون .بیمه هامونو گرون کردی لامصب. خدا لعنت کنه اونایی رو که تورو تایید صلاحیت کردن.
فائزه Replied
@Politic2 July 2025Replying to
@F_hediehloo2 July 2025Replying to andیکی به این مرد تیکه بگه مردم میدونن زمان روحانی تمام جاسوسها وارد ایران شدن. با این حرفها نمیتونن کثافت کاری اصلاح طلبها رو بپوشونن.
This post was deleted by the post author.
@F_hediehloo20 June 2025دهنشو ببندید این جنگ نتیجه برجامه که این واون روحانی مکار به مردم تحمیل کردن.اگه اجازه نمیدادن این همه جاسوس از آژانس بیاد ایران، الان دشمن از هیچی ما خبر نداشت. خوبه سپاه بود وگرنه موشکی ماهم تویه برجام ۲ داده بودن رفته بود.فقط ۷۰۰سکه زد به جیب الان داره به ریش ملت میخنده.خود همین جاسوسه.
فائزه Replied
@AbdolRezaDavari19 June 2025۱/۲عادت ندارم عکسهایم با افراد را منتشر کنم و برهمین سیاق، بازهم بنا نداشتم تصویر ملاقات دیشبم با برادر عزیز دکتر مهدی هاشمی رفسنجانی را منتشر کنم، ولی وقتی دیدم حاجیه خانم عفتالسادات مرعشی، همسر مرحوم آیتالله هاشمی رفسنجانی و همه فرزندان ایشان، درشرایط تهدیدات اسرائیل، تهران را ترک نکردهاند،👇
@F_hediehloo19 June 2025Replying toآخه اسرائیل هیچ وقت دوستانشون ترور نمیکنه.همون جور که ظریف و روحانی رو ترور نکرد🤣
فائزه Replied
@Avasalar11222719 June 2025یاحسین (علیه السّلام) 🪔لحظه ای را که دمد صور عَلَم دست من استدادگاهی که به پاست قلم دست من استحکم آزادی وتبعید امم دست من استهرکه شد اهل تولا به علی میبخشم هرکه بگریست به زهرا به علی می بخشم(اگه دلت گرفته ومیخای چشمی تر کنی، یاعلی…Show more6 MB
فائزه Replied
@iran136318 June 2025✅ پست استاد نصرالله معین در اینستاگرام: وطن تنها میراثی است که هرگز نمی توان آن را خرج کرد، هدیه داد و یا فروخترنجی که این خاک هم اکنون میکشد قلب ما را میفشارد به امید رهایی و آزادی از این رنج بزرگ که دامان این خاک را گرفته است6 MB
فائزه Replied
@user17367877835413 June 2025بی شرماگر اصرارهای بیشرمانه شما نبود الان فرماندهانمان به شهادت نرسیده بودند430 KB
فائزه Replied
@m655991azardokht23 May 2025
@F_hediehloo23 May 2025Replying toاینا پروژهای انبوه سازی حاج رحیم قربانی هست که تویه تهران بنام ورونیکا پالاس معروفه.
فائزه Replied
@hassankhomeini13 March 2025🔹وصیت مرحوم حجت الاسلام والمسلمین حاج سیداحمدخمینی(ره) به فرزندش سید حسن خمینی✅کسانی که در غربت امام،دور ایشان بودند را هرگز فراموش نکن▪️نشر به مناسبت فرا رسیدن سی امین سالگرد رحلت حجت الاسلام والمسلمین حاج احمد خمینی(ره)876 KB
فائزه Replied
@F_hediehloo23 May 2025Replying toتازه این نمایندشونه مثلا از خودشون متمدن تر هستش .ببین خودشون دیگه چه گاوهایی هستن🤣
فائزه Replied
@F_hediehloo8 May 2025Replying toبا این مسئولین منحرفی که ما داریم قانون خدا هم به انحراف کشیده شده چه برسه برنامه خلق خدا🤔
فائزه Replied
@Rasaee8 May 2025معاون رییس جمهور بدنبال مبدأ ارسال پیامک تذکر #حجاب است. من به شما کمک میکنم خانم معاون!مبدأ آن آیات قرآن و روایات معصومین است، حکم ولایت فقیه و فتوای مراجع است، قانون اساسی و خون شهداست. تاریخ این کشور و فرهنگ بومی این مردم است. در یک کلام، مبدأ آن فروع دین (امر به معروف و نهی از منکر) است.
@F_hediehloo8 May 2025Replying toآقای رسایی با این جماعت حرف زدن انگار تویه گوش خر یس خوندن هست. اینا دستو پای دشمن هستن تویه ایران .
This post was deleted by the post author.
فائزه Replied
@A_raefipour4 May 2025پزشکیان در باکو:وقتی در اینجا هستم حس میکنم در تبریز و اردبیل هستم.آفرین به رئیسجمهور محترم بابت انتخاب این جملات هوشمندانه.
@F_hediehloo4 May 2025Replying toحالا که اونجا بهش انقدر خوش میگذره دیگه نیاد همونجا بمونه مال اونا باشه. البته باید باکو امضا بده که پسش ندن.
فائزه Replied
@Zeinabghadiri29 April 2025
فائزه Replied
@F_hediehloo22 April 2025Replying toحالا خوب زیر پرچم جمهوری اسلامی بودن که ۲نفر آدم حسابشون میکن.اینارو پزشکیان اهل تزویر پرو کرده.
فائزه Replied
@user17082573445522 April 2025
@F_hediehloo22 April 2025Replying toخدا لعنت کنه هرکسی رو که جلو ابلاغ قانون حجاب رو گرفته. انشاالله خون شهدای فتنه ۱۴۰۱ دودمانشونو به باد بده.
@A_raefipour16 April 2025آقای ظریف ای کاش اینقدر حجاب را طعمه بازیهای سیاسیمان نکنیم.چرا باید دقیقا در دل مذاکرات با آمریکا بهدنبال ایجاد حاشیه و دوقطبیسازی برای حجاب باشیم؟چه کسانی از تحریک هموطنان متدین سود میبرند؟یک عمر همین حرفها را علیه مخالفان سیاسیتان استفاده کردید!
@F_hediehloo16 April 2025Replying toمتاسفانه تابستون امسال باید شاهد این صحنهها باشیم و خفه خون بگیریم.چون بچهای بعضی از آقایون که از این قماش هستند اجازه اجرای قانون رو به پدرانشون نمیدن.
This post was deleted by the post author.
@F_hediehloo17 April 2025این حرف کاملا اشتباه فکر کن شما داری میری مهمونی یا سر کار یا خرید مگه میشه همش از ماشین پیاده بشی امر به معروف کنی.باید اینا باقانون محکم درست بشه.من نمیدونم چرا این تذکر وشل گرفتن، برای سرعت ماشین یا کمر بند بستن یا خلاف تویه کارای دیگه نی .همه کارها اگه خلاف انجام بدی قانون با چماق میاد بالا سرت
This post was deleted by the post author.
@F_hediehloo18 April 2025ماهم الان به وظیفه داریم عمل میکنیم که گلوها مونو پاره کردیم تا آقای قالیباف قانون رو ابلاغ کنه .