بازهم اخبار ضد و نقیض و درِگوشی از مذاکره با شیطان بزرگ، این بار بر سر تنگه هرمز! باز هم نادیده گرفتن خطوط قرمز رهبری.این حق مردم غیورِ کفِ خیابان است که در جریان کنشگری مسئولان مذاکرات قرار بگیرند.چرا دشمن در جریان ریز پیشنهادات قرار میگیرد اما مردم و نمایندگان مردم نه؟!
