چون کسانی که در شرف مصاحبه ی دانشگاه فرهنگیانن زیاد داریم.براتون جواب چند تا سوالاتون و میذارم.
@mavaie_ghalam27 June 2025Replying toچرا مصاحبه شما با ما انقدر فرق داشته؟ما به اون عقیدتیه که تو همه ارگانها مصاحبهش اینطوره میگیم عمومی یا گزینشبه اون چهارمرحلهای که سناریو داشت و ویژه تدریس و معلمی بود میگیم تخصصی