چندسال پیش؛#ظهره_وند : #پزشکیان رئیس جمهور بشه حتماجنگ می شود!(برای همین گفته ممنوع المصاحبه شد!)#ظریف حامی منافع امریکا: خیراصلاجنگ نمیشه واتفاقاهمه چی خوب وعالی میشه وبامذاکره میشه کشورروسبزکرد!(سوپر گله ساز اکثریت!)
7 MB
@user17151879817525 April 2026Replying to andبخش خیلی زیادش دست اصلاحات بوده از بعد جنگ تحمیلی یعنی از لحظه شروع دولت هاشمی ۸ سال هاشمی ۸ سال خاتمی ۸ سال روحانی ۲ سال هم که تا الان پزشکیان این ور هم ۸ سال احمدی نژاد …Show more
@Ab513325 April 2026Replying to andبا سلام مسئله کلا همینه برادر . دقیقا وقتی دولت ها از خودشون ضعف نشون دادن دشمن جری تر شد . و صد البته اصلاحاتی ها باخت بزرگی دادن و باید قبول کنن .