سلام ما یه گروه از دخترای نوجوان هستیم که میخوایم با دستای خودمون مشکلات شهر و شهرستان مون رو حل کنیم 💪موضوعی که میخوایم داخل فعالیت کنیم اینه که چطوری امید نشاط رو داخل این شرایط جنگی افزایش بدیم ممنون میشم اگه ایده ای به ذهنتون میرسه یا کسی رو میشناسید که میتونه کمک کنه یا هر کمک دیگهای بگید
