دولپی میخورید 😅✊
@Shoonerhem29 July 2023Replying toسلامکدوم اداره هست ما هم بیایم اونجا کار کنیماداره ما گداخونه هست صبحونه نمیده
@Seyedali7231329 July 2023Replying toبرادر شما ظاهرا صبحانه وچاشت ونهارو عصرانه وشامو یکجا میل میفرمائین😂😁
@Sina_m_31329 July 2023Replying toدرسته نوش جونتون ولی داداش فرهاد جان اینکه میخورید یه باک کامل صبحونست یعنی صبحونه بعدی هم اصولا باید ده روز دیگه باشه.البته اگه مصرفتون استاندارد باشه و انژکتوراتون سالم.😁
@user16842624418829 July 2023Replying toاعظم الله اجورکم...از برخی مطالب شما استفاده میکنم، خدا به شما خیر بده ...ولی تکلیف کسی که تصویر صبحانه شما رو دید و دلش خواست و نداشت چیه ؟!بگذریم که فایده این پست شما چیه؟!
@Sajjad12429 July 2023Replying toنوش جانقبول باشه، عزاداری هاتونبه نظرتون، گزارش تهیه کردن از صبحانه خوردن تون، چقدر واجب و مهمه؟
@rohi140129 July 2023Replying toاین کار (نشان دادن مسائل جزئی و بی اهمیت خصوصی) کار بلاگرهاست که دور از شأن شماست.
@asi135829 July 2023Replying toنوش جاناما در کل از به نمایش گذاشتن صبحانه و ناهار و شام توسط افراد در مجازی اصلا خوشم نمیاد
@shabgard_03029 July 2023Replying toسلام شیخ اینکه شما صبحونه بخورید یا نه یا چی میخورید به ما چه ربطی داره؟