دلتون نسوزه
@Rouhollah30 خرداد 1403این جماعت بی جنبه هستن مثل هموم دوستان قبلی شون که همه رو بی شناسنامه و بی سواد و ...خطاب می کردن
@aliahmadi137030 خرداد 1403Replying toشرط میبندم میدان و فرصت به خر بده اگه گازت نگرفت و جفتک ننداخت هرچی میگی بگوولی اگه بدونه چپت پره و شوخی نداری نهایتش عرعرشو کنه و دنبال کاه یونجه ش باشه
@Saeedmoghddam30 خرداد 1403Replying toاین ترفندها قدیمی شده، اگه پزشکیان رای بیاره خواهید دید چطوری دوتایی میشینن به ریشمون میخندن
@Seyedali7930 خرداد 1403Replying toاحساس میکنم این یک نتیجه الهی از اطرافیان نالایق وبعضا ناپاک وصدالبته اون مدل ترجمه ناقص ظریف بود...انَّ ربَّکَ لَبالمرصاد....
@Robbechinchin30 خرداد 1403Replying toوقتی آخوند هامون با افتخار رای سفید میدن دلمون باید به حال خودمون بسوزهنترس اونا بلدن چه جوری توی رسانه و مجازی همینو خوشگل نشون بدن ( که میدن)
@mohamahreza30 خرداد 1403البته این اقای پزشکیان هم در عصبانی شدن مسبوق به سابقه هستن😄😄
@ASHORAOFFICE30 خرداد 1403Replying toرأی ما به پشتوانه اعتقاد به خدای واحد است شیخ ! مگه طرفدار رهبری نیستی ...! پس بگفته آقا عمل کن و فرقه ایجاد نکن خوب و بد هرکس به خود و خدایش مربوط است پس جوری انتقاد کن که توهین نشه !
@iranesarfaraz31 خرداد 1403Replying toمعلوم نیست، شاید اینم بازی جدیدشون باشه برای جذب رای کم نیستن جماعتی که عاشق آشوب و دعوان
@labaik313yar31 خرداد 1403Replying toعجب زبلی هستی شیخمیخوای از آب گل آلود یه ماهی بندازی توی سبد اصلاح طلب های همیشه خائن به انقلاببله ماهم دلمون خون شده از غده سرطانی اصلاحاتاینا توان انتخاب یه مشاور ساده رو ندارن بعد میخوان برای کشور تصمیمات حیاتی بگیرنفردای قیامت رای دهندگان به این جماعت از همه شرمنده تر میشن