شبیه چینی ها شدی😅🤣
@Zeynebbanu27 تیر 1404Replying toمن واس امام حسین نامه نوشتم ولی نمیدونم چرا نمیخواد برم پیشش 🥺رفتید بگید از خطام بگذرن و اجازه دیدار بدن.....
@Reza_sadeghi140227 تیر 1404Replying toمفت خریدید، این همه کار روش شده، ۱۰۰ تومنبعد یه #شتاب_دهنده میزنید تهش م هیچی نداره ۱۰۰ تومن
@Jahad5727 تیر 1404Replying toیک روحانی واقعی هیچ وقت حالی به حالی نمیشه که یه وقت توی لباس پیغمبر باشه یه وقت نباشهبه نظرم شما هم که یه عمر نون و نمک امام زمان رو خوردی باید همیشه با لباس روحانیت ظاهر بشی
@Shahbaziii27 تیر 1404اربعین ملبس بودن برکت داره تجربه کردم یکی سوال داره یکی روضه میخاد یکی مشاوره میخاد یکی درد دل داره ..اعتمادی که خارجی ها دارن به این لباس هم اضافه کن...کلاه گذاشتن رو سر حالا عیب نداره ((کلاه نزارن سرمون)) علما لباس را ارثیه گذشتگان می دانستند نه توپ بازی و نظرخواهی از دیگران.#نه_به_دوزیستان
@Rahka28 تیر 1404Replying toعقده دیده شدن داری بیچاره؟!از همه چیز زندگیت عکس میذاری..اون لباس پیامبر به تنت گشاده با این کلاه شبیه بعضیا میشی..از میثم مطیعی تا رائفی پور و آدم حسابیا همه بلاکت کردن...