می گن می خواهد ماشینش را نشان بده😃
@Mukhtar_9525 شهریور 1404Replying toدر ادبیات اهوازی به این افراد میگن(تلبوح) یعنی با انگیزه و بانشاط 👌
@Elizabet25 شهریور 1404Replying toمذهبی ها میگن چه با اراده، آفرین ب همتت، اما بقیه میگن مفت خور، بی عارو بی درد، و...
@Ali_12725 شهریور 1404Replying toبستگی داره اگه از خودش در بیا میگن آره😉اگه همینجوری باشه میگن مشتی
@Zahra_gowhar25 شهریور 1404Replying toمیگن با این ژستای فالوور بگیری تهش چیزی برای آخرتت درنمیاد #از_غزه_بگو
@Sarbaze_gomnam_emam_31325 شهریور 1404Replying toبه آخوندی که ماشین خوب سوار میشه و گوشی خوب داره چی میگن