سیمکارت سفیده شیخ فرهاد عادیه
@Mahmooda27 January 2026Replying toاین درد را کجا باید برد ک پستوی خانه ات را هر انچه در آن داری در اختیار دشمن بگذاری ملت بی مسئولیت دولت بدتر از اونبخاطر جیب ی عده مفتخور راه باید باز کرد دشمن بهتر تیکه پاره ات بکند
@Milad_Saberrad27 January 2026Replying toمن با اينكه خودم صفحه دارم و فعّال بودم. با اين حال الان #مخالف وصل شدن #اينستاگرام و #تلگرام هستم.به قول شما ما هم تابعيم؛ ولى خب نميتونم وصل بشم.😁
@Tanha40va20kas27 January 2026Replying toسلام.بنده آقایی هستم 40 ساله که مدتی هست به بیماری ام اس و اعصاب مبتلا شدم و قادر به کار کردن نیستم و نمیتوانم هزینه دارو و درمانم را تهیه کنم لطفاً اگه خیری هست کمک کنه حتی کم.لطفا بازنشر کنید.با دل شکسته دعاتون میکنم .ش کارت.6037997212048731مهدی م گ
@BADBAKHT827 January 2026Replying toمن کاملا حرف شما رو باور میکنم، از اونجایی که تا الان هیچ دورغی نگفته اید و حقایق را سریع و بی پرده به اطلاع مردم رسانده اید کاملا حرف شما را باور میکنم🙄 شیخ تو که خودت سیمکارت سفید داشتی و داری این حرفا از تو بعیده "تازه وصل شدم"🤣 برو امامه خودتو سیاه کن ما خودمون بختمون سیاهه
@abcdefghijklmnopqREZA27 January 2026Replying toشیخ!ماشینای شرکت دولتی ایران خودرو هر کدوم امروز ۳۰۰،۴۰۰ میلیون گرون کردن.نظری در مورد این گرونیا و حمایت از دولتی که شما بهش رای دادین ندارین!؟طلا... هم بمونه.
@Meysam1irani27 January 2026Replying toخب بزرگوار تو که با تعداد بازدید و لایک اینتستاگرام اینقدر ذوق میکنی چرا اینجا الکی میون اینها جو میدی میگی باید بسته بمونه ؟تنها راه ارتباطی که بخش زیادی از مردم با حرف امثال ما هم برخورد کنند و اخبار و اطلاعات ما هم بشنوند همین اینتستاگرام و توییتر هستاونها نه ایتا و ویراستی میان نه صداوسیما
@Rahearamesh27 January 2026شاید یکی دوسال دیگه برای متصل شدن به شبکه جهانی اصلا نیازبه اینترنت نباشه اونوقت می خواهیم چیکارکنیم؟پس هرچه زودترباید برای استفاده کنندگان این پیام رسانها قانون گذاشتباید کسانی باشندکه دائم مجازی رو رصدکنند خیلی بیش ازاندازه ول ورهاهست #قانون
@user16741172245727 January 2026Replying toبیچاره مملکتی که مسوولش دشمنشه و انقدر پشتش گرمه که هیچ ترسی از هیچ خیانتی نداره..کدوم عاقل و دلسوز مملکتی میاد باعث این همه بدبختی را دوباره ازاد میزاره.ابشخور این اغتشاشات همین نفوذیهای در دولتند.اینها را اعدام کنید
@user16721770491627 January 2026Replying toحسم اینه که در قلعه باز شده و مقابل میلیونها دشمن ایستادیم دشمنی که به اسم آوردن غذا و آب داره میاد داخل قلعه به همین راحتی مرگ بر نفوذی
@abasi27 January 2026Replying toنگرفتین! یعنی من وصل شدم شما،، خب،فیلترشکن و،، ازساعتی وتاحجمی دارن میفروشن که چی؟