خدایا شاهد باش که امام با زبان روزه و به دست شقی ترین اشقیا به شهادت رسید،روسیاهیش بماند برای اون ها که گفتن رهبر ما رفته تو پناهگاه،رهبر ما عزتمندانه شهید شد و روسیاهیش بمونه برا اونایی که اسم مبارکشو کنار اسم صدام و قذافی میاوردن،روسیاهی بمونه برای اونایی که به عزیز جان ما تهمت میزدن😭😭

