خدا حفظش کنه
@Fadiia9 April 2026Replying toاون افراد اسم ندارن؟اسم اونها رو بیارید چرا برای جمع بستن باز بارو رو دوش مردم میزاریدافرادی دیگه نصف شب یه اتش بس بی فایده میکننمردم قدر نشناس میشن
@MAHMOUD139 April 2026Replying toوالا کسی هم که باعث شد رهبر شهیدمون در خبرگان رای بیاره هاشمی بود ولی آخرش تو حوض فرح مرد. دیگه از مثال زبیر نگم براتون خودتون استادید
@Omid3139 April 2026Replying toبه فرموده امام خمینی در وصیت نامه الهی سیاسی شون: ملاک حال فعلی افراد است...
@Rah_Kar9 April 2026Replying toکسی که منطق نداره ناسزا میگه و تخریب می کنه. این از نقد افرادی که به مسئولین حال ،سابق و آینده ناسزا میگن و تخریب می کنه.اما مسئولی هم که نمیاد صاف و صادق با مردمش.صحبت کنه و افکار عمومی رو آماده کنه،حق نداره ازسوء برداشت و عدم تبعیت مردم گلایه کنه و به مردم انگ بزنه!
@labaik313yar9 April 2026Replying toچون برای ما بر خلاف شما عملکرد حال مهم استمگر غیر از این بود که پیامبر زبیر و شمشیرش رو در راه اسلام می دانست و گفت هرکسی با شمشیر زبیر کشته شود جهنمی است، همان شمشیر در مقابل مولا علی هم نزدیک بود کشیده بشه و عاقبت زبیر و پسرانش هم که میدونیمپس حداقل از تاریخ اسلام درس بگیریم.
@Aliasghar13919 April 2026Replying toول کن شیخ قالی همچی تمام قالی تمام ابریشم قالی ۱۰۰۰۰۰شانه اصلا قالی اصل کرمون چی عایدتون شد جز قتل عام مردم بیگناه لبنان جز چرت و پرت های امریکاییها جز به سطل انداختن شروط شما توسط ترامپ جز حمله ی امارات به ایران جز حمله ی زمینی به غرب کشور بگو از این آتش بس چه گیرتون اومد؟
@h_hasanvand9 April 2026Replying toخداوند این جماعتی که هنوز درگیر انتخابات و با تخریب دنبال تسویه حساب سیاسی با چنین شخصیت بزرگ انقلاب هستن رو در همین کینه هاشون غرق کنه...🤲🏻
@Enkarevagheiyatnabehaghighatast9 April 2026Replying toبِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ( ن وَالْقَلَمِ وَمَا يَسْطُرُونَ )بازخوانی #کتاب #پیمان_حقبه #قلم : فتحعلی علوی سوقفصل هفتم:#جامعهٔ_معیارمحور، #ساختارهای_اجتماعی_جذب_خیر_و_دفع_شرShow this thread
@Mahdavi_14019 April 2026Replying toبلاتشبیه و بلاتشبیه و بلاتشبیهفرمایش شهید حاجی زاده روی چشم مون ولی ملاک نیستمولا علی هم بعد از کشته شدن زبیربا نوک پا به شمشیر زبیر زدند و فرمودند که این شمشیر چقدر غم از چهره پیامبر زدوده بود
@labaik313yar9 April 2026Replying toخجالت آوره، علاوه بر دروغهایی که به ملت گفتن و ثابت کردن نظر مردم ذره ای براشون مهم نیست(از لحظه اعلام آتش بس تمام مسئولین آمریکایی دارن صحبت میکنن و روایت خودشون رو تبیین.) اما یک مسئول ایران جرات نمیکند حرفی بزند چون میدانند مسیر تاریکی رو انتخاب کردنرهبر شهید: مذاکره با آمریکا بن بست محض است.
@MamadNimsooz9 April 2026Replying toهرکسی تو جای خودش یکتاست و اصلا اینتوری میتونیم بهترین خودمون باشیم. هرکسی فقط میتونه خودش باشه