قشنگ یادم میاد طرف داران احمدی نژاد فحش جوادی آملی میدادند و طرفداران اصلاحات فحش رفسنجانی که چرا در خطبه های نماز جمعه طرفداری نمیکنید از جبهه ما و فحش به طرف مقابل نمیدیبعدشم جوادی آملی گفت من نماز جمعه ای نمیرم که هیچ تأثیری براشون نزارم
@HD57I10 April 2026Replying toقشنگ یادم میاد طرف داران احمدی نژاد فحش جوادی آملی میدادند و طرفداران اصلاحات فحش رفسنجانی که چرا در خطبه های نماز جمعه طرفداری نمیکنید از جبهه ما و فحش به طرف مقابل نمیدیبعدشم جوادی آملی گفت من نماز جمعه ای نمیرم که هیچ تأثیری براشون نزارم
@Abolfazl_Javedan10 April 2026Replying toتصویر آیت الله رو دیدم یاد این روایت افتادم.«نگاه به چهرهٔ عالِم عبادته»
@Abolfazl_shahrokhi10 April 2026Replying toرهبر شهید:این هم خطا است که ما خیال کنیم اگر گفتیم فلانی انقلابی است، یعنی فلانی افراطی است؛ یا وقتی میخواهیم اشاره کنیم به انقلابیها و انقلابیّون، تعبیر افراطی را به کار ببریم؛ نه، این خطا است. انقلابیگری به معنای افراطی بودن نیست. این دوگانههایی که سوغات بیگانهها و حرف دشمنان ایران است،
@Shkalhor10 April 2026اقای جوادی واقعا جز معدود چهره ها تو روحانیت هستن که هم معتدلن و هم دیندار حقیقی. سرمایه ای هستن ایشون الحق
@Enkarevagheiyatnabehaghighatast10 April 2026Replying to«أین الحَسنُ أین الحُسینُ…» برگرفته ازجغرافیای انتظار به قلم: فتحعلی علوی سوق #زمان،اگر باعهدامام پیوندنخورد ساعت بیعقربه است. «لا إله إلاأنت سبحانک إنی کنتُ من الظالمین» السلامُ علیکَ یابقیّةَ الله، ای که وعدهٔ «وَنُريدُ أن نَمُنَّ على الّذينَ استُضعِفوا في الأرض» دروجودت به فرجام میرسدShow this thread
@Enkarevagheiyatnabehaghighatast10 April 2026Replying toبِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ( ن وَالْقَلَمِ وَمَا يَسْطُرُونَ )بازخوانی #کتاب #پیمان_حقبه #قلم : فتحعلی علوی سوقفصل هفتم:#جامعهٔ_معیارمحور، #ساختارهای_اجتماعی_جذب_خیر_و_دفع_شرShow this thread
@user17690286993310 April 2026Replying toفقط یک آدم جاهل و احمق میتونه به شخصیت فرهیخته و عالم عالیقدر و وارسته ای مثل علامه جوادی آملی حمله یا توهین کنه، حقیقتاً بعضیا فقط ظاهرشونشبیه آدمیزاده!!
@mnikogoftar10 April 2026Replying toکاش ما بیشتر قدر علما و بزرگان ارزشمند و بی تکرار خود را میدانستیم و از انها بیشتر بهره میگرفتیم#ایت_الله_جوادی_آملی #بیانیه_رهبری #جنگ_رمضان #آتش_بس
@abcdefghijklmnopqREZA10 April 2026Replying toمتاسفانه یه جریان تمامیت خواه عقل کل پندار از هر 3 جناح اصلی هست که میخوان با تمسخر و تحقیر حزبی، انقلاب و رهبر مصادره کنن.اینا انقلابی نما هستن.البته به عنوان یه اصلاحطلب میگم اونایی هم که مخالف مذاکرهن به دید افراطی و جلوتر از رهبری نبینید.اینا عاشق و پیشمرگه رهبر هستن
@Atenahashemie10 April 2026Replying toایشون جزومعتدود مراجعی هستن که دیندار واقعی وعالم برجسته ای هستن اینکه مثل خیلیا اهل سکوت نیستن واقعا قابل تقدیره
@Mo_Fazel8410 April 2026Replying toمتاسفانه علامه جوادی آملی انچانکه شایستش بودن نه شناخته شدن به مردم نه نظرات و توصیه هاشون جدی گرفته شد مطمئنم بعد از رفتن ایشون اعزه متوجه از دست دادن این چنین شخصیتی میشن😞. انشالله خدا ایشون رو برای ما حفظ کنه🤲❤️
@Nmblue639710 April 2026Replying toباز هم حمله خواهند کرد ز گهواره تا گور بعضیا باید حرف مفت بزنن چون منفعت مهمتر از وطنه براشون الانم میان دلایل مزخرفی تفت میدن که تیرآهن جوونه میزنه
@user17535050075610 April 2026Replying toبا این تصویر سازی شما پس ایشان باید معصوم باشند و هیچ جا خطایی نداشته باشند چون رهبری از ایشان تشکر کرده ؟
@mkariminia10 April 2026Replying toجناح بندی هایی که میکنید، افراطی و غیره به صلاح مردم است؟بهتر نیست حرف درست را بدون جناح بندی بیام کرد... چرا باید حتما بگوییم افراطی ها؟شما خودتان خطا ندارید؟هیج جا افراط نکردید؟
@user17752857456910 April 2026Replying toاسم یک عده را گذاشته اید افراطی، و هر جا که دلتان بخواهد و هر کس را که بخواهید، با این نام می خوانید.آیا اسلام این را اجازه داده؟اینجانب تا الان کسی را ندیده ام که نسبت به آقای جوادی آملی بد بگوید.هر که را دیده ام، نسبت به ایشان احترام خاصی قائل است.و حرفهای ایشان پیش تقریبا همه افراد حجت است.