دو تا مدعی اسلام و ایمان نشستن برا ۹۰ میلیون عین خاله زنک ها تهمت و غیبت کردن ، سبزی پاک کردن ، اینقدر زشت بود که از این کارشون به بعد حالم از این دو تا به هم میخوره، اینجا اگه در و پیکر داشت اون یارو خلع لباس میشد برا این کارش
@Dr_bella14 June 2026دو تا مدعی اسلام و ایمان نشستن برا ۹۰ میلیون عین خاله زنک ها تهمت و غیبت کردن ، سبزی پاک کردن ، اینقدر زشت بود که از این کارشون به بعد حالم از این دو تا به هم میخوره، اینجا اگه در و پیکر داشت اون یارو خلع لباس میشد برا این کارش
@ma_roh_qr0014 June 2026Replying toاشتباه مترجم بود خودتم قبلا گفتیعلاوه بر این شما در برابر نقد متن اشخاص رو نقد میکنی بیا حرفاشو نقد کن
@razaviews14 June 2026دوستان عزیز و گرامی، این کانال بنده هست، پوسترهای انقلابی که طراحی میکنم رو اینجا منتشر میکنم، خوشحال میشم عضو بشین و #حمایت کنین، سپاس 🙏🌹#مذاکرهبله: ble.ir/join/CzSnE4xA6Tایتا: https://eitaa.com/joinchat/44238458Cc0d50b562d
@SadiqGerami14 June 2026دروغ نفرماییداگر ریگی در کفشتون نبود مثل آدم از اول متن توافق را منتشر میکردید...
@Allesan14 June 2026Replying toدر نتیجه چه فرقی دارد؟! ملانقطی نباش و بهانه های بنی اسرائیلی نگیرمهم همان ارتباط شرمآوره
@Hasan23zare14 June 2026Replying toدر کنار سفارت حکومت عثمانی در تهران مسجد کوچکی وجود داشت. امام جماعت یا یکی از نماز گزاران آن مسجد می گفت: روضه خوانی را دیدم که هر روز صبح به مسجد می آید و روضه حضرت زهراعلیها السلام را می خواند و به خلیفه دوم ناسزا می گوید بعدا معلوم شد با 25واسطه دست سفارت انگلیس بوده
@Ali_noorani14 June 2026Replying toسلطان توهین و بددهنی شیخ فرهادخجالت از لباست بکشهمه بی عقل و نادانن تو رئیس العقلاکاری ندارم نبویان درست ترجمه کرده یا نهاما تو بیشعوری که داری اینجوری انتقاد میکنی و بددهنی میکنی
@user17752857456914 June 2026اینهمه آقای نبویان و دوستان دیگر شان در مورد متن برجام حرف زدند، استدلال کردند و مناظره کردند.این چیزهایی که میگویید اگر درست هم باشد، تاثیری در نتیجه ندارد.این روش برای القای عدم اعتماد به شخص، وقتی کاربرد دارد که طرف استدلال نکرده باشد. و مخاطب هم بدون توجه به استدلال، حرفش را پذیرفته باشد.
@Barandaz_fesharisho14 June 2026Replying toآهان پس که اینطور نبویان اگر به میل شماها حرف بزنه میشه ادم خوبه و باهوشه اما اگر برخلاف میلتون صبحت کنه کثافت کاری های حزب تون رو بریزه رو میز میشه آدم تندرو و بیسواد 🤣🤣🤣میگم بد نباشه یه وقت متعلق به هیچ حزبی نیستیا 🤣🤣🤣🤣
@Rah_Kar14 June 2026Replying toبازدوباره همون اشتباه همیشگی ازشماایشون بافهم غلطش ایراداتی که به عقل نداشتش میرسیده روگفتهشمابجای تشریح فهم ایشونبرداشت فهیمانه خودت ازمتن توافق روبایدبگی.داری میگی این نمیفهمهخب تو که میفهمی بیادرستش رو برای مابگوچرا داری این مسخره می کنی؟!الان تو اینو مسخره کنی، ابهامات مردم برطرف میشه؟!
@Barandaz_fesharisho14 June 2026Replying toراستی شیخک جون نظری در رابطه با اینکه عراقچی و ظریف تون توی برجام فرق ساسپند و لیفت و لفت رو نمی دونستند بعد برجام رفت تو پاچشون نداری 🤣🤣🤣بلاخره میدونی که به قول خودت وقتیکه کسی بلد نیست متن انگلیسی درست ترجمه کنه چه اعتمادی میشه بهش کرد که دوباره توی تفاهمنامه کذایی دچار همون اشتباه نشه 😉😉
@Nmblue639714 June 2026Replying toعه شیخ فرهاد زشته مگه نمیدونید اینا خدا رو هم بنده نیستن و از پیامبر و امام هم خود بالاتر پندارن فقط نمیدونم چجوری بیژن نوباوه طفلی رو اوردن تو گعده شون یا بوده رو نمیکرده به هرحال که بی حرمتی به سرداران عزیزتر از جان تنگسیری عزیز و شادمانی عزیز از پیشانی اینها پاک نخواهد شد تا قیامت.
@Nmblue639714 June 2026Replying toروح شهید جهان آرا شاد که یه برنامه ساختن با نام ایشون و شد سکوی پرتاب کیف کشان پایداریچی . یکی پاسداران نشین شد یهو اون یکی هم جلوتر از امام جامعه و امام منتظر . حالا مونده میوه های بیشتری داره این جبهه ماشاالله
@Atenahashemie14 June 2026Replying toآره منم امیدوار شده بودم به ایشون یکهو نمیدونم چی شد مقصر اصلی جلیلی که بایک حرف حداقل میتونه یکم اینارو آروم کنه که نمیکنه این کاروواقعا چقدر من نادون بود این طرفدارا رو دیده بودم وبه این جریان رای دادم کاری کردن اگر توافقم نشه یک عده میگن اینا نذاشتن کشور رنگ آسایش بگیره چقدرعجولوبی منطقن اینا
@user17747034814014 June 2026Replying toسوال چرا در خصوص اظهارات عباس عراقچی ساکتی تو که بهر حال وحدت شکن هستی و کار دیگه ای بلد نیستی لااقل وحدتت رو با امثال این آقایون بشکن عراقچی که میگه جنگ ما بخاطر مقاومت بود نه مذاکره عراقچی که میگه غنی سازی باید صفر بشه در حالیکه رهبری فرمودند اصلا بر سر مسائل هسته ای مذاکره نشه
@user17747034814014 June 2026Replying toو سلام خدا بر نبویان و ثابتی و کوچک زاده و باقی نمایندگانی که صف خودشون رو از این گروه منحرف جدا کردند
@Aliiran6014 June 2026Replying toبسیار برات متاسفم آشیخ ..چقدر بی ادب و بی نزاکت هستی..به جای بی ادبی جواب سوالات و باید داد....چه ماموریتی داری فرهاد خان