Replying toشیخ کم کم داری به جمع ما تندرو ها و افراطی ها وارد میشی خخخخخخ
شیخ می دانی کیستند این افراد آقای قالیباف و پزشکیان و عراقچی و در پیام این ها بعد پیام حکیمانه رهبری باز امید به آمریکا را میبینی این افراد کسانی بودن امثال شما به خاطر این افراد مخصوصا قالیباف به دلسوزان و منتقدان و مردم مبعوث شده انقلابی القاب تندرو و سوپر انقلابی و...... دادید الان هم با این پیا…Show more
Replying toمبارک شما وفاقیون باشه که به کام دلتون رسیدین.حالا از امروز تا قیامت این توافق طوریش بشه ما می دونیم و شما وفاقیون
Replying toوقتی آقای قالیباف پاسخ به انتقام خون رهبر شهید را به آزادی قدس حواله میدهند،معلومست که نتیجه مطالبات تفاهمنامه را هم گردن وحدت میدان و دیپلماسی و خیابان میاندازند.حالا دیگر همه چیز شفاف شد و این از نتایج بعثت مردم ایرانست.رهبرجدید با تجربه تلخی که از برجام به یاد دارند و به وضوح جمله(با رهبری…Show more
Replying toان شاالله اون یکی با نظارت مردم بیشتر دقت میکنه و این مسئله با درایت حل میشهمنتظریم
Replying toچه عجب، یک نفر بالاخره پیام آقا رو دریافت کرد! بقیه بزرگواران که جوری به تفسیر دارن میپردازن که آدم مغزش سوت میکشه!!ان شاءالله که عاقبت به خیر بشیم...
Replying toمن ک میگم به این شیخ صورتی بازم اعتماد نکنیدمن اصلا به هیچکدوم از پستهاش و حرفاش اعتماد ندارمحس میکنم با انتشار این پستها فقط میخواد اعتماد مردم رو جلب کنه تا در زمان لازم نقشه خودش رو ایفا کنهکسی ک پست گذاشته و از ظریف حمایت و تشکرهم کرده،اصلا توازنی بین پستهاش نمیبینممردم مبعوث شده مراقب باشید924 KB
این یعنی دهن کجی آمریکا به تفاهمنامه، آقایون مسئول حواسشون باشه اگه بخوان همین اول کار وا بدن و این نقضها رو زیرسبیلی رد کنن بزرگترین خطای محاسباتی رو کردن، پس تا بیشتر از این از چشم ملت نیافتادن جواب این صهیونیستهای نجس رو بدن،نگران آمریکا هم نباشن، که تا پر شدن ذخایر استراتژیکش وارد جنگ نمیشه
Replying toجمهوری اسلامی با بستن تنگه هرمز، پایش را روی گردن آمریکا گذاشته بود و داشت خفه اش میکرد.آمریکا هم داشت تسلیم میشد، و بهمین دلیل ظاهرا بعضی شرایط را پذیرفت، و با باز شدن تنگه، دوباره راه تنفس او باز شده و دوباره احیا میشود، و برای اینکه دوباره به این وضعیت برگردیم، چند ماه زمان لازم است.
Replying toدر تک تک این خونها شما ها که با این توافق و آتش بس موافق بودید و دست ما مردم مبعوث رو با تندرو و خوارج گفتن بستید شریکید وای بر شما چطور میخواید در محضر حضرت زهرا حاضر بشید و بگید فرزندش رو تنها گذاشتید میان گرگ هاچطور در مقابل امام زمان حضور پیدا میکنید وقتی نائبش رو تنها گذاشتید
Replying toعلی الاصول یعنی درنگاه امام شهید «اصل مذاکره با شیطان ممنوعه!»امام شهید: ناچارم بازم بگمچون بعضی ها یا متوجه نمیشوندیا وانمود میکنند متوجه نشد#خطای_محاسباتی_مسولین#برجام_دو#تکرار_تجربه_تلخ…Show more
Replying toمطمئن باش باقی شروط رو هم زیر پا میزاره. کسی که به ترامپ اعتماد کنه تیپای سختی میخوره. اما اینجا تهش پزشکیان مثل استادش ظریف میگه ما میخواستیم به دنیا نشون بدیم آمریکا اخلاق مدار نیست 😂😒
Replying toتا قبل از پیام رهبر حرفی از نقض آتش بس ها در لبنان نبود... نون به نرخ روز خور
Replying toباید همین ساعت #کربلای_لبنان را دریابید. فردا دیر است.
Replying toشیخ برو چند روزی نباش ..حد اقل از شتاب دهنده استفاده نکن..