مرکز درمانی منتقل میشوند.🔹استوار یکم امیر حسین زاده احمدی و گروهبان یکم محمد احسان شفیعی از مأموران شجاع کلانتری ۱۶ شهرستان اصفهان پس از انتقال به بیمارستان به دلیل شدت جراحات وارده به فیض شهادت نائل میشوند.
@Farmandehientezamifaraja19 August 2023مرکز درمانی منتقل میشوند.🔹استوار یکم امیر حسین زاده احمدی و گروهبان یکم محمد احسان شفیعی از مأموران شجاع کلانتری ۱۶ شهرستان اصفهان پس از انتقال به بیمارستان به دلیل شدت جراحات وارده به فیض شهادت نائل میشوند.
@gomnaam_4019 August 2023Replying to
@Rafiee_H19 August 2023Replying toقدیما دزدوقاتل خلافکارحداکثر یک چاقوداشت اما اکنون دستش کمترین ان اسلحه است ولی مامورای عزیز ما با همان روشهای منسوخ گذشته به استقبال گلوله میروند ونشان از نبوداموزش مدیرییت تجهیزات دارداین سرمایه های عزیز را مفت ازدست ندهید این اقتدار نیست مسول گرامی
@aliahmadi137019 August 2023Replying toاین چه وضعشه!؟ بچه مردم رو با دست خالی و با ترس استفاده از اسلحه میفرستید جلو اراذل؟؟؟!!باید مأمور توجیه باشه اگه کسی اسلحه کشید نباید کار به دستگیری بکشه
@Mohammad_zolfaghary19 August 2023Replying toبالاخره یکی کمک اون قاتل کرده دیگهاسلحهپولجا و مکانپوششهمدستیهزینه کمک به دشمن مردم و دشمن پلیس رو افزایش بدید لطفانمیشه کهیه لیست بردارید از شهدای این چند وقت نیروی انتظامی، تقریبا از اول سال هفته ی بدون شهید نداشتیمیجای کار میلنگه…Show more
@Alireza_131319 August 2023Replying toمتأسفانه نتیجه انفعال نیروی های انتظامی و ضابطین بسیج رو هر روز بیشتر شاهدیم، وقتی که امنیت کشور بازیچه دست یک مشت سلبرتی و سیاست مدار فرصت طلب بشه چنین اتفاقاتی اجتناب ناپذیر هستش.
@Aliasalimi20 August 2023Replying toامیدواریم کسانی که به صورت غیر مستقیم و با عملکردشان در شهادت این عزیزان نقش دارند ، کمی به آخرت خود فکر کنند ، روی صحبت من بیشتر با مسئولان قوه قضائیه است , لطفاً به نام رأفت اسلامی ، مجرمان را شقی تر از گذشته نکنیم ، به خدا قسم خون مظلوم دامنگیر است
@Patak20 August 2023Replying toمن نمیدونم تا کی باید این جوونا شهید بشن تا مسئولین به خودشون بیان؟!با این دست دست کردنها ومماشات با اراذل و بی حجابهاروزی میاد که کسی زیر تابوت شهدا رو هم نخواهد گرفت اقتدار پلیس به شهید دادن نیست اقتدارش به برخوردجدی بدون شهید دادنه!هرچی شهید بیشتر نیروی انتظامی بی عرضه تر.البته باعرض پوزش
@Patak20 August 2023Replying toیه عده نشستن و از اونجایی که نمی تونن کاری از پیش ببرن منتظرن چهارتا جوون رشید شهید بشن تا به این واسطه مردم قدر نیروی انتظامی رو بدونن....درسته فلسفه شیعه شهادته ولی نه دیگه اینجوری که راحت توی خیابون و اتوبانو و کوچه و بازار بچه های نیروی انتظامی تیکه تیکه بشن توسط چهار تا مفنگی و مثلااسلحه بدست!
@Patak20 August 2023Replying toاونقدر شهدای نیروی انتظامی داره زیاد میشه که خیلی از مردم فرزندانشون رو به این سمت سوق نمیدن!قبلا میگفتن پسرم میره نیروی انتظامی و جلوی دزد وقاچاقچی و ...میگیره و افتخار هم میکردناقتدار پلیس یعنی #سلاح_ورزی ها#سلبریدی ها#مسئولین فاسد الآن باید پشت میله هاباشند نه هر روز یه پلیس شهید کف خیابون!
@Fa_13820 August 2023Replying to and@S_Etelaat_faraja @FarmandehiEntezami اینا رو معرفی نمیکنید خودمون ادبش کنیم خشتکشون رو رو سرش بکشیم ؟شما دستگیر میکنید میبرید بوس میکنید شیرینی میدید هتل زندان میفرستیدقشنگ زیر کزد زن چادری رو به قول خودتونم نمیتونید فیلمشو پخش کنید .
@Fa_13820 August 2023Replying to andروز جهانی #عکاسی رو به پرسنل زحمت کش #نیروی_انتظامی و #سردار_رادان و همچنین #مجلس_انقلابی تبریک عرض می کنم. ظاهرا قراره از سال آینده، گرایش #پلیس به زیرشاخههای رشته #عکاسی اضافه بشه!#حجاب #چادری #لایحه_حجاب