ولی شمام دست کمی از اونا ندارید چقدر دروغ گفتید وکلاه هم سر خودتون رفت وهم سر مردم گذاشتید خدا لعنتتان کند که ده سال عمر ووقت کشور ومردم را تلف کردیدو....... چقدر امام جامعه فریاد زد وبخاطر باندبازیتون چها که نکردید.
@sh_iravani27 September 2025Replying toولی شمام دست کمی از اونا ندارید چقدر دروغ گفتید وکلاه هم سر خودتون رفت وهم سر مردم گذاشتید خدا لعنتتان کند که ده سال عمر ووقت کشور ومردم را تلف کردیدو....... چقدر امام جامعه فریاد زد وبخاطر باندبازیتون چها که نکردید.
@user16921257569227 September 2025خریت و حماقت خودشون هیچ تاثیری نداشته؟چرا باید چنین موضوعی را در این قرارداد قرار دهند ؟بگفته رهبری قرار بود این موضوع را انجام ندهند اما رفتند و پذیرفتند خیانت دشمن همیشه بوده و خواهد بود اما آیا در این خیانت حماقت و اعتماد بی مورد ما هم بی تاثیر بوده؟
@user16736232702727 September 2025Replying toنه برادر من، نتیجه حماقت و ساده لوئی کسانی هستش که نخونده و نفهمیده امضا کردند. نتیجه غربگدائی و زلالت کسانی هستش که چشمشون به مهربانی و صداقت از طرف دشمن خونی ایران و ملت با شرف ایران هستش. نتیجه دروغهائی هستش که ظریف و روحانی در مورد این عهدنامه ننگین به ملت ایران گفتند. و.و.و.....
@Ali_Doolabi27 September 2025Replying toنه خیر آقای عراقچیوضعیت امروز،نتیجه چشمک آقای نعمتی به شماست.یادتان هست؟جلسه کمیسیون برجام٩٤؟چه خری ازپل عبوردادیدکه چشمک رضایت رابرای شمازدند؟برجام،اقدام مشترک بود،یک طرف آمریکا،یک طرف هم شما.وقتی ترامپ گفت برجام راپاره میکند،حضرتآقا متقابلاگفتندآتش میزنیم،رئیستان روحانی رهبرانقلاب رامسخره کرد!
@user16784368985627 September 2025Replying toنخیر جناب، اول از همه نتیجه خیانت و حماقت شما و دولتتون بود
@user16921257569227 September 2025Replying toمتاسفانه بعداز گذشت سالها هنوز امید داشتید به این قرارداد کذایی روی تابوتی گریه میکردید که از روز اول هیچ مرده ای در آن نبود خودتون که هیچ ضرری نکردید فقط بر روی یک دهه عمر این مملکت وثروت و سرمایه های هسته ای و جان دانشمندان قمارناجوانمردانه کردیدوهنوز هم چشم داشتیدبه این قمار برجام یک #قمار بود
@user17504274476627 September 2025Replying toنه داداش نتیجه حماقت کسانی است که از روز اول به حرف رهبری گوش ندادند.
@Ahmad_yaghobi27 September 2025Replying toخیر حاج عباس . نتیجه خوش خیالی امثال شما ها هست . برای هزارمین و میلیونیم و میلیاردم کلاه گذاشتن سر سیاستمداران مثل شما در طول تاریخ . که هیچ وقت نه می خواهید و نه خواسته اید واقعیت قانون جنگل وار جهان را بپذرید .
@zagros27 September 2025Replying to⚠️ذلالت و پالس جدید پزشکیان❌پزشکیان: قصد خروج از NPT را نداریم!پزشکیان در گفتوگو با خبرنگاران غربی:🔹حتی اگر تحریمهای شورای امنیت بار دیگر فعال شود، ایران قصد خروج از NPT را ندارد!🔹ما نمیخواهیم از انپیتی خارج شویم!🔹قدرتهای خارجی به دنبال یک بهانه سطحی برای به آتش کشیدن منطقه هستند!
@Sadat_khanoom9027 September 2025برجام نتیجه ی حماقت و ساده لوحی،غرب پرستی وغرب گدایی ،خودفروختگی و وطن فروشی،نوکری وادادگی شما هاستوگرنه امریکا همون امریکاست ،کاری رو کرده که همیشه با دیگر کشورها میکرده دودش هم تو چشم ملت رفت نه شماها که تا تونستین از بیت المال خوردین و از این اب گل الود ماهی گرفتین