ایران باید دستور تخلیه می داد لعنت خدا بر خائنین #لبنان
@FTHHASDI9 April 2026Replying toنمک میپاشید رو زخممون؟ رهبره شهیدم گفت کسی مثل من باکسی مثل یزید بیعت نمیکنه، اما گویا سران دولت کسی مثل ما نیستند واسه بیعت با یزید با کله میروند
@k1doosti9 April 2026Replying toخدا لعنتتون بکنه من نمیدونم این چه اتش بسیه که پاس گل به ترامپ بود من نمیدونم این چه اتش بسیه که مردم نامحرم بودن و هیچخبری نداشتن من نمیدونم این چه اتش بسیه که ما و لبنان و بزنن ما نزنیم من نمیدونم قالیباف این وسط از کجا اومد خلاصه بد دارین با روان مردم بازی میکنین خدا لعنتتون بکنه
@hajseyedaliarsham9 April 2026Replying toباید حمله کرد به اسراییل خاک برسرتون خیانت نکنید به حزب الله لبنان به خاطر ما جنگید نباید تنهاشون بزاریم خدا لعنت کنه دولت خائن رو یک مشت خائن رذل سر کار هستن تف تو شرفتون
@user1769859148279 April 2026Replying toمشکل از اصل آتشبس نیستمسئله اصلی بیعرضگی و ناپختگی مسئولین در بهرهبرداری از دستاوردهای میدان هست
@Yazdan_S2Y9 April 2026Replying toمردم با عزت ایران هر فیک نیوز و هر حرفی رو سریع باور نکنید اول تحقیق کنید و منابع معتبر خبر رو دنبال کنید ،، دشمنان اسلام و ایران برای بازی کردن با صبر و تفکر جامعه مدنی از هر روش و حیله و مکری استفاده میکند.هدفشون تفرقهانداختن و از بین بردن اتحاد و همدلی مردم بسیار فهیم و با شرف ایران است.
@Yazdan_S2Y9 April 2026Replying toدشمنان و جاسوسهای آنها در یکسال گذشته در هر رنگ و لباس و مقام و شکلی و با هر ابزاری از جمله شبکههای اجتماعی ،کانالهای ماهوارهای و وسایل ارتباطی و الکترونیک برای ایجاد ذهن و تفکرات زد اسلامی و زدایرانی ، ظاهر شده اند که به لطف خداوند باری تعالی پوزه و صورتشان را تا اینجا به خاک مالیده ایم
@HICH_19869 April 2026Replying toبر #غربگرایان تا قیامت لعنت...بر #منافقین با نقاب #وفاق تا قیامت لعنت...،بر هرچی آدم بیشرف و ترسو و منفعت طلبه لعنت ...، #آتش_بس #مذاکره #مرگ_بر_آمریکا #مرگ_بر_اسرائیل #مرگ_بر_سازشگر #جنگ_رمضان #رهبر_شهید #حزبالله #نصرالله #لبنان #ایران