تهران در ساعت ۲۸ دقیقه بامداد دومین زلزله بزرگ به قدرت ۴ ریشتر و در عمق ۸ کیلومتر را ثبت کرد
01:11 - 13 May 2026

30 Reactions
3317 Views


4 Replies

Profile picture of ‌مهدی عمادی‌
Replying to
حالا ترامپ گور بگور شده زیر دریایی اتمی ات رو بیار بالای اب

Profile picture of ‌nurse.nargol‌
@np136413 May 2026
Replying to
الان ترامپ توییت میزنه زلزله کار من نیست🫠

Profile picture of ‌مازیار پورکریمی‌‌
Replying to
۴ تا تست پشت هم زیاد نیست؟😂

Replying to
حالا اینقدر هم که میگین بزرگ نبود . ۵ به بالا بزرگ محسوب میشه . لطفا سعی کنید بیشتر به مردم آرامش بدید .تشکر .