متاسفانه ملی شناسایی انجام میشه ولی هیچ تاثیری روی قیمت بازار نداره
@Sfaraghat13 May 2026Replying toمتاسفانه ملی شناسایی انجام میشه ولی هیچ تاثیری روی قیمت بازار نداره
@mehrzaad13 May 2026Replying toاعدام که نمیکنید بین جمعیت فلک کنیدشون برای آبروشون هم شده دیگه خون مردم رو توشیشه نمیکنن.
@hosein_nik8713 May 2026Replying toباید با اونایی که احتکار میکنن خیلی جدی برخورد بشه و مجازات بشن تا درس عبرت بشه برای بقیه!
@somayeh_khanom13 May 2026Replying toخیلی از نیروهای امنیتی و اطلاعاتی بابت شناساییهاشون تشکر میکنم، واقعاً زحمتشون قابل ستایشه!
@Banookhatooni13 May 2026با امثال اینا باید طوری برخورد کنن بقیه جرأت نکنن وضعیت اقتصادی مردم رو به بازی بگیرن برا سودجویی خودشون
@user17688088444913 May 2026Replying toبه احتکار کنندهها رحم نکنید...تو این اوضاع جنگ چجور دلشون میاد اقلام رو احتکار کنند
@user17688091305013 May 2026Replying toدمتون گرم که این بیشرفها رو شناسایی میکنید و جلوشونو میگیرید
@abaranipmn13 May 2026Replying toدم شما گرم آقای قوه قضائیه دستمریزاد به اقتدار دشمن شکن،زحمت مجرمین و مفاسد اقتصادی را هم بکشید،از مطالبات هر شب مردم در خیابان برخورد با سران کودتای دیماه و دانه درشتهای دلارخوار و مفسدان اقتصادی نیز هست.منتظر هستیم با خبرهای خوب دل مردم را شاد کنید و به قیام مردم جان تازهای ببخشید..
@SaraZamani13 May 2026Replying toواقعاً عمل حرفهای سربازان گمنام امام زمان (عج) قابل تحسینه؛ خسته نباشید بابت این کشف مهم.
@Irandokhtirani13 May 2026Replying toکی مسئول واردات و نظارته؟کی مسئول مجازات محتکرانه؟مردم که دارن زیر بار فشار اقتصادی ساختگی دولت له میشنیه گونی برنج هم نمی تونن بخرندولتِ پر افتخار پزشکیان!!!!!اینجوری کار میکنه دیگه بعدش گریه میکنه نمی تونم ادامه بدم بریم تسلیم امریکا بشیم!بی عرضگی رو نندازین تقصیر جنگ!
@Alizamani136813 May 2026Replying toاین احتکارکنندگان به هیچ وجه قابل بخشش نیستند؛ باید چنان مجازاتی شوند که تا سالها کسی جرأت فکر کردن به احتکار رو نداشته باشه.
@Ali_saadtpur13 May 2026Replying toخداوکیلی یه برخوردی باید با این محتکرها بشه تا بقیه هم درس بگیرن و به کارهاشون ادامه ندن و باعث فشار اوردن به مرد و جامعه نشد.
@drsa6013 May 2026Replying toاموال مفسدان اقتصادی را هم توقیف و مصادره کنید البته اگر دم خیلی از آقایون لای در گیر نمیکنه
@Matin6413 May 2026Replying toاینا نه مسلمونن نه انسانن چقدر آخه بی وجدانی که از شرایط مملکت سو استفاده می کنی .بازم دم نیروهای اطلاعاتی گرم
@mohsen249013 May 2026Replying toسر جدتون اموال این از خدا بی خبرا رو توقیف کنید تا درس عبرتی برای بقیه هم بشه