توافق شروع نشده نقض شد.واکنش ما چیه؟همچنان به توافق ادامه میدیم؟
@MNR_0115 June 2026Replying toرژیم رو از توافق خارج کنید و جدای از امریکا زیر ضرب ببرید.در صورت حمله امریکا پاسخ اون رو هم بدید.
@MNR_0115 June 2026Replying toحالا یا ما باید بی تفاوت باشیم یا در صورت پاسخگویی ما آتشبس رو نقض کردیم.
@Mahallati15 June 2026Replying toاگر توانسته باشیم و موفق شویم شکاف بین آمریکا و رژیم صهیونیستی را حداقل در فضای بین المللی و یا در فضای داخلی آمریکا و رژیم صهیونیستی جا بیاندازیم پیروزی بزرگی است والا مطمئنا این توافق پایدار نیست
@Alinorouzi4215 June 2026Replying toلعنت خدابه متجاوزین کودک کش. بایدجبهه لبنان راتجهیزکردبرای یک نبرد طولانی وپیوسته تانابودی رژیم صهیونیستی به حول وقوه اللهی پیروزی نزدیک است.
@Firoozehs6815 June 2026صدای مارش پیروزی رو بلندتر کنید تا این صداها به گوش تیم مذاکرات کننده نرسه
@Mojtaba_R15 June 2026Replying toمساله ای نیس.🥴حالا تا ۶۰ روز دیگه، شایدم بیشتر، قراره با امریکا مذاکره کنیم.جلسه بعدی که قالیباف با ویتکاف پشت یه میز نشستن بهش اخم می کنه.😁
@Setareh_karimi15 June 2026Replying toانقدر تو زدن اسرائیل دست دست کنید تا آخر سر بدون هیچ متحدی بشیم یه حریف آسون براشون،فقط دارید برای کاهش قیمت بنزین به آمریکا خوش خدمتی میکنید والسلام