Replying toآقایون شعامچرا سکوت کردینبخدا مرام حاج قاسم این نبودحاج قاسم حتی مسیحی ها رو نجات دادچه بریه به شیعیان ستم دیده لبنان
Replying toبرای من یک سوال پیش آمده اگرنمی خواستین ازلبنان حمایت کنیدچرادربنداول تفاهمنامه مطرحش کردین؟
Replying toمن بیسوادازهمان اول گفتم اسرائیل لبنان روخالی نمیکنه وشرطایران دربنداول تفاهمنامه مبنی برتخلیه لبنان عقبنشینی اسرائیل ازخاک لبنان ینعی نبردتمام نشده ولی اینکه ایران اینقدرصبوری نشان میدهد سئوال؟