🎥 قالیباف: با رعایت قوانین بین‌المللی تنگهٔ هرمز با ترتیبات ایرانی اداره خواهد شد🔹هماهنگی کردیم که خط تلفنی وجود داشته باشد که در دورهٔ تفاهم، کشتی‌ها با امنیت بیشتر پیش بروند. آن‌هایی که احساس نگرانی دارند با این خط تماس بگیرند ما به‌عنوان مدیر تنگه مشکل را مدیریت می‌کنیم.
5 MB
01:32 - 23 June 2026



13 Replies

Profile picture of ‌مهدی شارکی‌
آره مثلا ایران سر راهِ کشتی‌ها ایستگاه صلواتی میزنه که شربت بهشون بده گلوشون تازه بشه و دعا کنناینم از اقتدار مش باقرآه شهید تنگسیری سازشگرارو بگیره بحق امام حسین

Profile picture of ‌مرتضی باقری زاده‌
Replying to
ترامپ داره تهدید میکنه و معاونش حرف های مفت میزنه.بعد رییس مجلس ما رفته عمان، و رئیس جمهور ما قراره بره پاکستان، برای ادامه مذاکرات😁اصلاً شیعه نه، مسلمان هم نه، ایرانی هم نیستید؟والا تا جایی که ما یادمون هست، ایرانی ها اکثراً انسان های شجاع و دلیری بودن و اگر دشمن عرض اندام و قلدری می‌کرد، او را…Show more

Profile picture of ‌دلسوز ایران‌
Replying to
رهبر معظم انر فرمودند که باید عوارض گرفته شودهیچ کسی حق ندارد عوارض نگیردما #مردم_مبعوث_شده تحمل عبور از رهبری را نخواهیم کرد

Profile picture of ‌معین توکلی‌
رهبری گفتند مدیریت تنگه انحصارا بر عهده ایران است پس دیگر هماهنگی با عمان برای چیست چرا الویت را حرف ایشان قرار نمیدهید؟ ما نگرانیم که حرف رهبری روی زمین بماند حرف امام امت روی زمین بماند و عملی نشود راه بجایی نمیبریم.اصول دین ناقص میشود.

Profile picture of ‌پاندای کونگ فوکار‌
جای حرف بیخود اون طویله رو باز کن قانون سه فوریتی تنگه هرمز رو کارش رو پیش ببر.

Profile picture of ‌Reza‌
Replying to
حق قانونی ملت رو میخواهی با کی هماهنگ کنی ؟ قاتل رهبرت ؟

Profile picture of ‌پوریا صادقی‌
Replying to
ظاهرا هر چی ترامپ میگه به حقیقت نزدیکتره دروغشم بابت این بود ک قیمت نفت بیاد پایین

Replying to
ما شاخ داریم !!مدیریت تنگه هرمز با ماست!!واقعا مردم چی فرض کردین !!!

Profile picture of ‌زینب یوسفی‌
Replying to
من که متوجه نشدم چی گفتی رفیق حاج قاسم عوارض چیشد آیا ایران عوارض خواهد گرفت یا اینم بخشیدی بع قاتلان امام شهید مان حیف از حاج قاسم یکی مثل تو ادعای رفاقت داسته باشه

Profile picture of ‌علی مصباحی 🏴🇮🇷‌
Replying to
بدر البوسعیدی، وزیر خارجه عمان:در دیدار با رئیس‌مجلس و وزیر‌خارجه جمهوری اسلامی ایران، بر تعهد به قوانین بین‌المللی و «عبور بدون عوارض» از تنگه هرمز تأکید کردم!پ‌ن: تو خیلی بیجا و غلط کردی! طبق همون قوانین بین‌المللی ما میتونیم و باید بخاطر خدمات، ایمنی و محیط زیست، هزینه دریافت کنیم. تو نگیر!

Replying to
ریدم تو قوانین بین المللی که اونجا که به ضرر ماست پیداش میش. ریدم فرغون فرغون تو اون استدلال مزخرف شما. ما باید قوانین رو رعایت کنیم ولی امریکا نه؟؟؟ اون عوارض بگیره ما نه؟؟؟ خاک برسرت