با اون پاسخ اپسیلون دیشبی منم جای آمریکا بودم حمله میکردم. چرا یه عده خوابن نمیخوان قبول کنن آمریکاییها جز با ذلت ایران خشنود نمیشن و از طرفی هرگز امکان نداره کوچکترین امتیازی به ما بدهند
@Shojai21hReplying toبا اون پاسخ اپسیلون دیشبی منم جای آمریکا بودم حمله میکردم. چرا یه عده خوابن نمیخوان قبول کنن آمریکاییها جز با ذلت ایران خشنود نمیشن و از طرفی هرگز امکان نداره کوچکترین امتیازی به ما بدهند
Replying toجناب مسئول تفاهم نامه ، هنوز میخوای نوکری آمریکا رو بکنی یا باهاش برادری کنی، من یکی از مطالبه گران هستم بیا پاسخگو باش ،
@Firoozehs6820hReplying toوالله با این همه نقض عهد از سمت دشمن ادامه مذاکرات ته بی عقلی و بی غیرتیه. رگ غیرت مسئولین از کار افتاده که دیگه باد هم نمیکنه؟
Replying toچه خبره ؟ چیزی نشده؟ وحدت رو خدشهدار نکنید.اون شخصیت حقوقی دوباره تهدید به استعفا میکنه.همه چی با رهبری هماهنگ شده، حتی تسلیم ایران، والا استعفا میده
Replying toامریکا به ایران حمله میکنه و پوزیده و قالیباف خفه خون گرفتن
@Sharaki18hReplying toآن مردک پرادعا که رجزهای پوچش گوش فلک را کر کرده بود چرا صدایی ازش در نمیاد؟ چرا در قبال این دیپلماسی مقتدرانهاش حرفی نمیزنه؟شرافت و حیثیت ملت ایران رو هدف گرفتهتا کِی باید در برابر حماقت این افراد سکوت کنیم که هست و نیستمان را بر باد دهند؟