همین مونده به فرمانده سپاه تیکه بندازی...🤦
باضربات دردناک طولانی و دامنهدار، عملیاتهای دشمن را حتی اگر ضربتی و کوتاه باشند به فضل الهی پاسخ میدهیم.عاقبت پایگاههای پوشالیتان در منطقه را دیدیم؛ناوهایتان را هم خواهیم دید.
@user17756588507826 May 2026Replying to andمالک اشتر هم که باشی باید از 10قدمی خیمه معاویه برگردی تا وفاقی ها معامله بر سر خون علی نکن ،،،اگر دست نظامی ها بود زمانی که حاج قاسم رو شهید کردن دیگه الان اسرائیل و امریکایی وجود نداشت چه کنیم که دل مالک اشترها خون هست ...