فتوا بر اساس شرایط مکان و زمان تغییر میکنه . نامه جمعی از روحانیون حوزه های علمیه کشور به ولی فقیه رو بخون انقدم حرام حرام نکن دهنتو ببند
@user177340791133 April 2026Replying to andandفتوا بر اساس شرایط مکان و زمان تغییر میکنه . نامه جمعی از روحانیون حوزه های علمیه کشور به ولی فقیه رو بخون انقدم حرام حرام نکن دهنتو ببند
@Mirzajangali3 April 2026Replying to andandشما که اون نامه رو خوندی جواب نامه رو هم خوندی جناب عریض الذقن!؟ تغییری در نظر رهبری دیدی؟ مخالفت رهبری با بمب اتم به موافقت تبدیل شد؟ اینکه نمیخوای بفهمی فهم خودت مشکل داره نه دکترین دفاعی ایران رو کار ندارم. اینکه بی ادبی هم میکنی جالبه 🕳️🍃
This post was deleted by the post author.
@Spiel3 April 2026Replying to and 4 othersشما قطعا لایق بیادبی هستی.میدانی چرا؟چون مخالف مطالبهای. چون در ریشه وجودی تو خفه کردن مطالبهگر وجود دارد.شهید لاریجانی همضد شرع صحبت میکرد؟؟https://virasty.com/FatemeB/1775202939908539903Replying toما الان در زمانی هستیم که ساخت بمب اتم توجیح ثانویه داره و ماهم باید فشار وارد کنیم، توی تجمعات شعاری که مبنی بر ساخت بمب اتم باشه بگید، روی مقوا بنویسید ببرید توی تجمعات. باید فشار وارد بکنیم تا دست دشمن رو کوتاه بکنیم و بیشتر از این زیرساخت و مردم ازبین نروند7 MB
@Mirzajangali3 April 2026Replying to and 4 othersاون چشمی که مطالبه شهید لاریجانی رو میبینه اما عدم تغییر در رای فقهی رو نه نابیناست. نه لاریجانی به رهبری بی ادبی کرد و نه رهبری به لاریجانی. اما شما پیرو کدوم جریانی که بی ادبی رو به این عرصه کشوندی! والله العالم 🇮🇷
@Spiel3 April 2026Replying to and 4 othersجریان «مردم» خشمگین از هر روز تهدید شدن به نابودی و برگشتن به عصر حجر.جریان خسته از خشک مغذان مذهبینما و همچنین پهلویچیهای احمق خوک صفت.جریانیکه نابودی کشور و زیرساختهایش و باخت در مقابل حرامزادگان را نمیخواهد و معتقد است با بادمعده خالی نمیشود بازدارندگی آورد!گرفتی؟ 🇮🇷🇮🇷🇮🇷
@Mirzajangali3 April 2026Replying to and 4 othersخشمگین باش اما ناامید، ترسیده و خسته، نه. بمب اتم بازدارندگی نخواهد آورد. اگر نگران نباختنی، مطمئن باش نمیبازی اما بدون، هدف، وسیله رو توجیح نمیکنه در این مکتب. به امید ایران مقتدر 🇮🇷🌷
This post was deleted by the post author.
@Mirzajangali3 April 2026Replying to and 4 othersروسیه بمب اتم دارد، درگیر است. اسرائیل بمب اتم دارد، درگیر است. امریکا بمب اتم دارد، درگیر است. هم سواد نداری هم ادب. بیچاره جریانی که تو مدافع تفکرشی 🍃
@FatemeB3 April 2026Replying to and 4 othersدر نتیجه همه این کشور هایی که گفتین همه خودشون آغازگر بودن ولی بهم حمله نکردن به کشوری که بمب اتم نداشت فقط جرات کردن جسارت بکننچرا اون دو کشور متجاوز روی کره شمالی خط نمیندازن یا مستقیم با روسیه جنگی رو شروع نمیکنن حالا میگیم با پاکستان و هند دوستن با اونا که دشمنن،چون بلانسبت سگ مثل سگ میترسن
@Mirzajangali4 April 2026Replying to and 4 othersسلام و احترام. اولا هند و پاکستان هردو بمب هسته ای دارند و بارها نسبت به هم زد و خورد داشتند. این هم یک مثال نقض بابت فرمودتون. ثانیاً کره شمالی مثل ایران نیست و نیازی به جنگ با کره شمالی برای حذف ایدئولوژی، تصاحب جغرافیا و منابعش نیست. همینکه دور بمونه از معرکه و منزوی، کافیه.
@Mirzajangali4 April 2026Replying to and 4 othersشما فرمودید همه کشورهایی که بنده نام بردم (مثال زدم) آغازگر بودند اما در نسبت با هم، به هم حمله نکردند! که مثال رو بسط دادم به دیگر کشورهای اتمی که هردو هسته ای هستند و جنگیدند. ضمناً اینکه از اتم استفاده نکردند این هست که با موجودیت هم مشکلی ندارند و اختلافات صرفاً منافع مادی هست. مانا باشید