چند بار دیگر باید رهبر و مردم رو فدای مذاکرات خودشون کنن ؟!چند خانواده داغدار دیگه میخوان ؟! چند رهبر شهید بشه تا شاید بفهمن مذاکره کردن با دشمن اون دستاوردی که اینا میخوان نداره ؟! ما یه امنیت داشتیم و یه سید علی خامنه ای که ازمون گرفتید بسه دیگه داغ نمیخوایم#مرگ_بر_سازشگر