صحبت از برادری و مسلمان بودن میکنید آقای الازهر اما ایران را تجاوزکار و حمله کننده میبینید؟مگر حمله به مناطق مسکونی،مدارس،بیمارستانها و هزاران کشته غیرنظامی در ایران را ندیدهاید؟ما ملت های اسلامی برادریم و دشمن اصلی ما آمریکا_اسرائیل است و باید ریشه آنان در منطقه خشک بشود.