نَحنُ في المَلجأ حُسیِن🌱(ما در پناه حسینیم)
Pinned post
@Fatemehsalehi19 March 2025سال ۱۴۰۳ انقدر آدمهای زیادی رو کنار گذاشتم که کاپِ دست کشیدن بهم تعلق میگیره.
@Fatemehsalehi23 February 2025التيام بده قلبى راكه ازسختىﻫﺎيش باكس جزتو،حرفی نمیزند. [ عزیزعراقی. ]
@Fatemehsalehi15 February 2025کربلا میخواهم. گریه های عمیق. سکوت. رها شدن از هرگونه دغدغه نداشتن چرک کف دست. خنکی بینالحرمین. امنیت.
@Fatemehsalehi12 November 2024شما هم اگه پیکر بیجان خود را تا فاطمیه میکشید، لایک کنید همو پیدا کنیم.
@Fatemehsalehi6 November 2024اگر بزرگترین فکر اینروزهات فلسطین نیست، چیزی درون تو مرده که احیا شدنی نیست.
@Fatemehsalehi19 October 2024ولی جدی جدیاسطورههایی که با عکسشونبا اسمشون ، با صدای باصلابتشونبزرگ شدیم و قد کشیدیم روداریم دونه دونه از دست میدیم .و آه ای آقاجان ،عاشقانی که مدام از فرجت میگفتند ،[ یکی پس از دیگری ، با جگری پارهپاره ]عکسشان قاب شد و از تو نیامد خبری .
@Fatemehsalehi28 September 2024وا محمدا! چرا هیچ دستی و عَلَمی از هیچ جا به یاری حق بلند نمیشود؟ آیا همه دستها را بریده اند؟ زبانها را نیز؟ پس چرا هیچ فریادی به دادخواهی برنخاسته است؟
@Fatemehsalehi24 September 2024برای تو ، برای چشمهایتبرای من ، برای دردهایمبرای ما ، برای این همه تنهاییای کاش خدا کاری کند . .