زندگی و کسب و کارِ مردم، بازیچه تئوری پردازیهای خام و نسنجیده شما نیست.دیگه در مقابل دشمنِ مهاجمِ خونریزِ بدعهدِ دروغگویِ کودککش، #مذاکره تجویز نفرمایید.هم #بیشرفی است.هم #بیعقلی است.اون سری یه هفته بیشتر جنگیده بودیم الان اینجا نبودیم!
آقایون #غربزده و #مذاکرهـباف!لطفاً یه چند روز دم از #مذاکره نزنید تا شر #اسرائیل رو برای همیشه کم کنیم و #سایهـجنگ برداشته بشه.دو ماه هیچ دستاوردی بجز حقارت و تفرقه نداشتید.به خاطر ملت ایران و تمدن ایران، لطفاً یه ماه سکوت کنید تا قدرت نظامی جواب #آمریکا رو بده