8 June 2026
🔹 دکتر پزشکیان در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:▪️ «اولویت ما امنیت ملی و آرامش مردم است. با اقتدار از حقوق ملت دفاع می‌کنیم و در برابر هیچ تهدیدی عقب‌نشینی نخواهیم کرد.»▫️ «دیپلماسی و دفاع دو بال قدرت ملی‌اند؛ نه میدان را ترک کرده‌ایم و نه میز مذاکره را. به امید خدا با وحدت و عقلانیت ایران از این آزمو…Show more
متاسفانه دیپلماسی تبدیل شده به طناب بسته شده به پای عقاب ایران که بال زدن های خیابان و میدان را بی اثر کند.دیپلماسی به معنای پشت میز نشستن نیست.دیپلماسی یعنی زدن زیر میزی که طرف دیگر آن آمریکای جنایتکار نشسته است.
17:23 - 8 June 2026

1 Reactions
29 Views