امشب یکی از شهرها مهمان بودیم، گفتیم بریم دفتر امام جمعه و شب اونجا بخوابیم، اومدیم، در بازکردند و رفتند، رفتم آب بخورم، محتویات یخچال امام جمعه همین ها است. گفتم عکسش بذارم ببینید اینکه میگن آخوندا میخورن چه مدلی است.این هنوز یخچال امام جمعه است، خدا به امام شنبه ها رحم کند😁
