در پس مذاکرات،دو طرف اهدافی رو دمبال میکردند ولی ما میتوانستیم با دست خود ترامپ به بحث پولی تنگه رسمیت بدیم،در این مدتی که هست شریک با اختیارات محدود مالی میکردیمش،چه سودهایی که میبردیم و چه تفرقه ایی در بین اعراب و ناتو و آمریکا مینداختیم،وقتی آمریکا از منطقه بره دیگه هیچ دولتی دوباره برنمیگرده