اشکها و احساسات خبرنگار چینی در تجمعات شبانه تهران پینوشت: شرف و شرافت بعضی از این خارجیها از بعضی به اصطلاح هموطن نماها بیشتره مدیونین اگر فکر کنین عباس عبدی رو میگم😉
3 MB
@Aliiiiiiiiiiii6 May 2026Replying toبر جد و آبادش لعنت ( مدیونی فکر کنی عبدی رو میگم ) 🚶♂️🚶♂️🚶♂️