فیلم از طرف F-s
4 MB

iri@Ferydon28 February 2025خدایاخداونده من یک بنده گنه کارورسیاه درگاهتم.داریم به ماعزیت واردمیشیم.قسمت میدم ترابه مقربان درگاهت.بفرق شکافته مولای مظلوم(ع)به نالهای بی بی زینب(س)هرکس درهرپست ومقامی که هست نیتش پایمال کردن خون شهدا.گوش ندادن به فرامین رهبری،وضربه زدن به این انقلاب وکشورومایوس کردن ملت عزیزایران ازانقلاب ونیروه