البته که جای خالی همه شهدا حس میشهولی من احساس میکنم نبود ایشون یجور دیگه ای دردناکه و اگر الان بودن وضع مملکت ما اینطوری نبود.#علی_الاصول #قالیباف
15hالبته که جای خالی همه شهدا حس میشهولی من احساس میکنم نبود ایشون یجور دیگه ای دردناکه و اگر الان بودن وضع مملکت ما اینطوری نبود.#علی_الاصول #قالیباف
Replying toدقیقا اااااااا!البته خدا نعمتی که مردم قدر ندونن ازشون میگیره.خدا میدونه #شهید_رئیسی چه نعمت بزرگی بود.ما فقط یه رییسجمهور از دست ندادیم، ما یه عالم ربانی فرزند حضرت زهرا از دست دادیم😭😭😭#رهبر_شهید در موردشون گفتن یکی از بهترین های زیر آسمون خدا بود!...