به اون لهستانیه درست گفته همه چیز اشغالگرا از آمریکاست!
ترامپ:"گرینلند مال ماست، دانمارکیها نمکنشناسند!""کانادا حیاتش را مدیون آمریکاست.""به نتانیاهو گفتم اعتبارِ گنبد آهنین را به نام خودت نزن، این تکنولوژیِ ماست.""آمریکا کل دنیا را سرپا نگه داشته است."سیاست ترامپ در سه کلمه خلاصه میشه: توهم، کشتار، تصرف
02:17 - 22 January 2026