19 February 2026
یک‌طرف شخصی است که در اوج تهدیدها جلسه ی قرآنش تعطیل نمیشود و طرف دیگر قرآن میسوزاند ، کاری که یزید هم از آن پرهیز کرد. حالا شما مختاری کدام طرف باشی. درضمن در رسانه طرف سومی وجود ندارد و کنشگری تو در یکی از این جبهه ها تعریف میشود. یا با قرآنی یا دشمنانش. یاعلی...
من توی بسیاری از مسائل باهاتون اختلاف نظر دارم ولی جاهایی هم باهم اشتراک نظر داریم مثل اعتقاد به اسلام و تشیع و قرآن و اهلبیت علیهم السلام و انقلاب و رهبری و شهدا و وجه مشترک همه‌مون: "ایران...🇮🇷"چندبار جاهایی که از ارزش‌ها دفاع کردید، با اینکه عضو کانالتون نیستم، موقت عضو کانالتون میشم،
01:20 - 20 February 2026

2 Reactions
92 Views


1 Reply

Profile picture of ‌گمنام‌
@Fjhgjv20 February 2026
پیامتونو پیشنهاد به مجله میدم و بعد از کانالتون خارج میشم..خواستم بگم درسته خیلی جاها اختلاف عقیده داریم ولی ما حواسمون به اشتراکاتی که داریم هم هست و بلدیم توی شرایط حساس چطوری متحد و یکصدا و یکدل بشیم :)🇮🇷