23 May 2026
ناوگانی عظیم از فحش ها به سمت کادر و سازندگان re zero ارسال شد خواهیم دید چ خواهد شد.
بنده دارم فصل دو رو تموم می‌کنم و باید بگم خیلی حوصله‌سربر شده.
09:01 - 24 May 2026

75 Views


2 Replies

Profile picture of ‌نمیدونم والا خیره ایشالا‌
@KarbareOffline24 May 2026
Replying to
وایسا بینمیعنی میخواید بگید فصل یکش خوب بود؟😭😭

Profile picture of ‌They call me Moses‌
@Mussa24 May 2026
فصل دو بخاطر کرونا و نبود عوامل حذفیات خیلی داشتبا این حال خوب داستان رو جمع کردن